Az alábbiakban találja meg a weboldalunkkal kapcsolatos általános információkat, tájékoztatásokat, és jogi iránymutatásokat.
A szerződés feltételeinek elfogadása az internetes áruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A regisztrációs lap kitöltése és rögzítése az alábbi feltételek elfogadásának minősül.  A leírtak elolvasásának elmulasztása nem képezhet hivatkozási alapot. A feltételek változtatásának jogát fenntartjuk.

Vásárlás módjai:
A vásárlás történhet személyesen üzletünkben, vagy elektronikus formában webáruházunkon keresztül.

Az elektronikus szerződéskötés lépései

1.    Regisztráció

A www.goldenit.hu internetes webáruházban való vásárláshoz regisztrációra van szükség, ahol a név, a szállítási adatok, a számlázási adatok és telefonszám megadására kerül sor. A telefonszám megadása azért fontos számunkra, mert így egyszerűbben, gyorsabban tudunk Önnel kapcsolatba lépni, megrendelésével, szállítással stb. kapcsolatban (Amennyiben telefonon nem tudunk kapcsolatot teremteni, a termékek szállítási ideje meghosszabbodhat.)
 
2.    Megrendelés
Webáruházunkban a termék(ek) kiválasztása, kosárba helyezése, megrendelése, fizetési és szállítási lehetőségek kiválasztása, megrendelés véglegesítése.
 
3.    Visszaigazolás
A megrendelés létrejöttéről rendszerünk azonnal küld egy részletes tájékoztató e-mailt. Az ügyfélszolgálatunk a megrendelést hétköznapokon munkaidőben, elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja (ez nem automatikus folyamat). A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Golden IT Solution Kft-hez, illetve a megrendelőhöz megérkezettnek, amikor az a számára hozzáférhetővé válik.
 
4.    Áru átvétel/szállítás
A megrendelés visszaigazolását követően a rendelés leadása során megjelölt módon szaküzleteinkben, vagy szerződött futáraink által kiszállítással átadjuk a megrendelt terméke(ke)t. A terméket kiszállítás esetén utánvéttel, vagy előre történő banki utalással, szaküzleteinkben történő személyes átvétel esetén készpénzzel, vagy bankkártyával fizetheti ki.
 
5.    A megrendelés és visszaigazolás nyelve: magyar.
 
6.    A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Golden IT Kft. nem iktatja és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.


Szállítás:

Ön a megrendelési folyamat során kiválaszthatja, hogy a megrendelt terméket személyesen szeretné-e átvenni, szaküzleteinkben, vagy igénybe veszi a házhozszállítási szolgáltatásunkat. Ön a munkatársunk visszaigazolásból értesül arról, hogy a megrendelt termék(ek) raktáron van-e, illetve ha nincs raktáron, információt kap a várható szállítási határidőről.
Házhozszállítás esetén a szállítási határidő készleten lévő termékek esetében általában 1-2 munkanap, egyéb esetben visszaigazolás szerint. A szállítást a cégünkkel szerződésben álló futárszolgálat végzi . A szállítási költségről oldalunkról előzetesen tájékozódhat (Szolgáltatások/Házhozszállítás menüpont alatt), valamint a megrendelés utolsó lépéseinél rendszerünk kikalkulálja önnek, illetve a visszaigazolás alkalmával is tájékoztatjuk róla. Csomagolási, illetve más egyéb többletköltséget nem számolunk fel.
A Golden IT Solution Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.

Áruátvétel:

Kérjük, az áru átvételekor a futár jelenlétében győződjön meg a csomagolás sértetlenségéről! Amennyiben a csomagolást sérültnek vagy nyomódottnak ítéli, azonnal jelezze a futárnak, bontsa fel a csomagot és ellenőrizze az áru épségét! Sérülés esetén vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral. A szállítási sérült termékek cseréjét a lehető legrövidebb határidővel díjmentesen megoldjuk! Ennek elmulasztása esetén, utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Fizetési módok házhozszállítás esetén:
•   Utánvét
•   Elő átutalás
•   utalás (kizárólag szerződött partnereink részére biztosítjuk)
Fizetési módok üzleteinkben:

•   készpénz
•   bankkártya (bakkártyás fizetés esetén 2,5% tranzakciós díjat számítunk fel)
•   utalás (kizárólag szerződött partnereink részére biztosítjuk)

Számlázás
Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy cégünk MINDEN vásárlásról Áfá-s számlát (névre szóló számlát) bocsájt ki, egyszerűsített számlát, nyugtát nem áll módunkban kiadni.
Tehát a vásárlás feltétele minden esetben az Áfá-s számla, és az ehhez szükséges adatok megadása az ügyfél részéről. Amennyiben Ön ehhez semmiképpen nem járul hozzá, nem áll módunkban a megrendelését teljesíteni.
Megértésüket köszönjük!

Raktárkészlet információ

A webshopunk nincs közvetlen adatbázis kapcsolatban a raktárkészletünkkel. Így akár az is előfordulhat, hogy az Ön által rendelt termék nincs pillanatnyilag készleten. Ezt elkerülendő folyamatosan frissítjük a weboldalat, de ez a folyamat nincs automatizálva. Az árukészletünkről, áruérkezésről  pontos információval munkatársaink tudnak szolgálni. A megrendelt termékek szállítására és a megrendelés teljesítésére cégünk nem kötelezhető.

Árak

A weboldalunkon és árlistánkban feltűntetett árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk! Az árak hivatalos árajánlatnak nem minősülnek, a hibákért és elírásokért felelőséget nem vállalunk, ha ilyen hibát talál, kérem jelentse nekünk.

Termékinformációk/leírások

Termékeinkről igyekszünk részletes adatokat és információkat közölni oldalunkon, bővebb információért ajánljuk, hogy keresse fel a gyártó weboldalát. A megjelenő képek esetenként illusztrációk.
A Golden IT Solution Kft. mindent megtesz az oldalain található adatok pontosságáért, de nem vállal felelősséget az alábbiakért:
•    a honlapon található adatok helyességéért és az ezek felhasználásából eredő károkért,
•    a webáruház használati útmutatójában található esetleges tévedésekért,
•    az oldalunkról linkekkel elérhető további oldalak tartalmáért.

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog
 
Az  üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a  fogyasztót meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg.
 
Távollevők között kötött szerződésnek minősül a gazdálkodó szervezet és a fogyasztó által - a gazdálkodó szervezet áruértékesítő vagy szolgáltatótevékenységi körében - kötött szerződés  (fogyasztói szerződés), ha az kizárólag távközlő eszköz használata útján jön létre.
 
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti elállás és felmondás joga kizárólag azokat a Vásárlókat illeti meg, akik a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény alapján fogyasztónak minősülnek. A Polgári Törvénykönyv 8.1 § (1) bekezdés 3. pontja szerint fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy - továbbiakban Fogyasztó.
 
A Fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát
 
a)      termék adásvételére irányuló szerződés esetén
•    a terméknek,
•    több termék adásvételekor, ha az  egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
•    több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
•   ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
 
b)      szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától
számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
 
 
 A Fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:
 
•    lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
•    olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
 
Elállási jog gyakorlásának a menete
 
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán, faxon vagy elektronikusan küldött levél útján) a Szolgáltató részére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
 
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a Kormányrendeletben meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
 
Minden esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
 
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát tizennégy naptári napon belül (akár a tizennegyedik naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
 
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy faxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából.
 
A Fogyasztó köteles a  terméket haladéktalanul, de legkésőbb az  elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak vagy a Szolgáltató által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a  Szolgáltató vállalta, hogy a  terméket maga fuvarozza vissza. A  visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
 
A termék a Szolgáltatóhoz történő visszajuttatás költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A Fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, semmilyen más költség nem terheli. A Fogyasztó az elállás jogát személyesen is gyakorolhatja, illetve a terméket maga is visszaszállíthatja a Szolgáltató üzletébe. Igény esetén (díj ellenében), A Fogyasztó kérésére a Szolgáltató gondoskodik a termék visszaszállításáról.
 
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az  elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a Fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a  teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is (szállítási díj). (Ha a Fogyasztó kifejezetten a  legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.)
 
Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a teljes összeget, amíg a Fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a  kettő közül a  korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg Szolgáltatót a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.
 
A Szolgáltató a Fogyasztónak visszajáró összeget a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a Szolgáltató a  visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a  Fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.
 
A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei
•    a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető, a vásárlás véglegesítését megelőzően.
•    a személyes adatok (pl.: név, cím, telefonszám, stb…) tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható a Profil/Alapadatok illetve Profil/Címek menüpont alatt, ehhez be kell jelentkezni a rendszerbe.

Lezárt aktív rendelés módosítására, törlésére az online rendszerben nincs mód. Ha ilyen problémája van, kérjük, haladéktalanul jelezze nekünk az info@goldenit.hu e-mail címen, vagy a (1) 465-08-77-es telefonszámon, és kérje ügyfélszolgálatunk segítségét.


Az eladó adatai

Cégszerű megnevezése:
Adószáma:
Cégjegyzékszáma:
Bíróság:
Székhely:
Üzlet/telephely címe:
Telefon/Fax:
E-mail cím:
Golden IT Solution Kft.
14655335-2-41
01-09-913788
Fővárosi Cégbíróság Cégbírósága
1139 Budapest Kartács utca 13.
1139 Budapest Kartács utca 13.
+36(1) 465-08-77, 465-08-78
 info@goldenit.hu

Adatkezelés 

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az Ön személyes adatait, melyet regisztrációkor weboldalunkon megad, rögzítjük, és tároljuk. Ezeket az adatokat bizalmasan, más számára nem hozzáférhetően kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk ki. Saját marketing célra csak abban az esetben használjuk fel, ha Ön ahhoz hozzájárult.